Elektroniczny Indeks

Historyjki użytkowników


Na ekranie widnieje pole na wprowadzenie loginu i hasła. Po zalogowaniu się użytkownik może dodawać studenta, modyfikować jego dane, a także wyszukiwać ucznia wśród istniejących już na liście. Najważniejszym elementem jest możliwość nanoszenia postępów jakie student czyni w trakcie nauki, a mianowicie poprzez uzupełnienie przedmiotów w każdym semestrze wraz z ocenami jakie uzyskał. System wylicza wówczas średnią, a także po zakończeniu 6 semestru sprawdza czy student spełnia warunki konieczne i wystarczające do uzyskania dyplomu. Użytkownik ma także prawo do edytowania, dodawania i usuwania przedmiotów, a także takiej samej modyfikacji bazy danych pracowników.


  • US001 - dodawanie przedmiotu do bazy przedmiotów
  • US002 - wyszukiwanie przedmiotu
  • US003 - dodawanie pracownika naukowego do bazy
  • US004 - wyszukiwanie pracownika naukowego
  • US005 - dodawanie pracownika dziekanatu do bazy
  • US006 - wyszukiwanie pracownika dziekanatu
  • US007 - dodawanie nowego studenta do bazy
  • US008 - wyszukiwanie i edycja danych studenta
  • US009 - uzupełnianie danych dotyczących postępów studenta w nauce